aquí.

">

Publicació oficial de les candidatures que es presentaran a les eleccions municipals 2023-2027

Última revisió 27-04-2023 09:52
26/04/2023

El dimecres 26 d'abril s'ha fet la publicació oficial de les candidatures que es presentaran a les eleccions municipals 2023-2027. Podeu consultar les candidatures aquí.

El calendari electoral va començar el passat 4 d'abril amb la publicació de decret de convocatòria de les eleccions municipals, que tindran lloc el pròxim 28 de maig. Amb la publicació de les llistes que es presentaran a cada municipi, arriba el moment de fer el sorteig de la composició de les meses electorals. L'Ajuntament de Roda de Ter ha convocat aquest ple extraordinari, amb un únic punt de l'ordre del dia, pel dimarts 2 de maig a les 19h. L'Ajuntament compte amb tres dies, a partir del sorteig, per notificar els resultats del sorteig als membres que hauran de formar part de les meses electorals.

Calendari electoral

• La campanya electoral començarà el 12 de maig a la mitjanit i s'allargarà fins al 26 de maig.
  • L'últim dia per demanar el vot per correu serà el 18 de maig.
  • El termini per demanar el vot des de l'estranger acaba el 29 d'abril.
  • Un cop finalitzada la campanya, té lloc la jornada de reflexió, el 27 de maig.
  • El diumenge 28 de maig se celebraran les eleccions.
  • El ple de constitució dels nous ajuntament i elecció d'alcaldes o alcaldesses tindrà lloc el dissabte 17 de juny.

Eleccions municipals 2023-2027