La Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor torna el 25 de juliol a Roda de Ter

Última revisió 24-07-2024 12:21
24/07/2024

Ens torna a visitar la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor per atendre i resoldre qualsevol dubte de la ciutadania en l'àmbit de la defensa dels seus drets com a consumidors. 
La visita serà el dijous dia 25 de juliol 2024, de les 10.30h del matí fins a la 1h del migdia. ATENCIÓ! Canvi d'ubicació a causa les altes temperatures. El bus del consumidor s'instal·larà davant les oficines municipals, Plaça Major, 4.

La Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor és un servei totalment gratuït que ofereixen conjuntament l'Ajuntament de Roda de Ter i la Diputació de Barcelona.
Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament i de manera personalitzada, en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit del:

  • Consum
  • Comerç
  • Drets dels consumidors
  • Compra lloguer habitatge
  • Serveis Bancaris
  • Vehicles
  • Etiquetatge i garanties productes
  • Serveis post-venta
  • Assegurances
  • Viatges
  • Altres


Tràmits de consum:

Diversos cops l'any, la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor visita Roda de Ter per atendre els ciutadants. Aquesta unitat mòbil disposa de personal tècnic de Consum de la Diputació de Barcelona que atén la ciutadania en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l'àmbit dels drets dels consumidors: etiquetatge i garanties de productes; compra i lloguer d'habitatges; serveis bancaris; assegurances; compravenda de vehicles; serveis postvenda; compres fora d'establiment; serveis turístics, etc.

Entre visita i visita, l'Ajuntament de Roda de Ter fa d'intermediari entre les persones consumidores i la Diputació per a la gestió inicial dels tràmits. Així, en cas que vulgueu fer ús d'aquest servei, podeu adreçar-vos a l'Ajuntament per iniciar les gestions que després continuarà el servei de la Diputació. L'horari és de dilluns a divendres de 8 a 1 del migdia o podeu demanar hora de visita al telèfon 93 850 00 75 o al correu alberchvn@rodadeter.cat


TRAMITACIÓ:

Què necessiteu?
Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d'ús, etc.) que recolzi la vostra reclamació i les dades de l'empresa o persona contra qui voleu reclamar.

Material sobre consum:
http://www.diba.cat/web/consum/publicacions

 

Unitat mòbil d'informació al consumidor
Unitat mòbil d'informació al consumidor