L'Ajuntament de Roda de Ter ha obert el concurs per adjudicar la gestió de la barra de bar que s'instal·larà a la Carpa Municipal durant la celebració del Carnaval, el dissabte 8 de març de 2025. Aquesta convocatòria s'adreça a entitats i associacions sense ànim de lucre que duguin a terme activitats al municipi i que estiguin interessades en gestionar aquest servei.
">L'Ajuntament de Roda de Ter ha obert el concurs per adjudicar la gestió de la barra de bar que s'instal·larà a la Carpa Municipal durant la celebració del Carnaval, el dissabte 8 de març de 2025. Aquesta convocatòria s'adreça a entitats i associacions sense ànim de lucre que duguin a terme activitats al municipi i que estiguin interessades en gestionar aquest servei.
Per optar a l'adjudicació, les entitats hauran de complir diversos requisits, entre ells:
Les sol·licituds s'han de presentar per mitjans electrònics a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Roda de Ter. Cliqueu aquí.
El termini per presentar les sol·licituds finalitza el dilluns 24 de febrer de 2025 a les 14 h. Les propostes presentades fora de termini no seran admeses.
L'adjudicació de la barra de bar serà avaluada per una comissió formada per representants municipals, que puntuarà les candidatures segons criteris establerts a les bases. En cas d'empat, es realitzarà un sorteig.
L'entitat adjudicatària haurà de garantir un servei de bar en condicions òptimes, complir amb la normativa vigent i assegurar la neteja de l'espai. La barra haurà d'operar el dissabte 8 de març de 23.00 h a 04.00 h, sense possibilitat de servir fora d'aquest horari. Així mateix, serà obligatori exposar al públic la llista de preus i destinar els beneficis a les activitats de l'entitat.
L'Ajuntament es farà càrrec de la instal·lació dels punts de llum, la contractació de personal de seguretat i ambulància, així com de la neteja de la Carpa Municipal.
Per a més informació sobre el procés, podeu consultar les bases completes a la Seu Electrònica de l'Ajuntament. Cliqueu aquí.