Aquest dilluns ha tingut lloc una nova reunió de la "Taula del trànsit" de Roda de Ter

Última revisió 17-04-2024 13:54
17/04/2024

L'Ajuntament de Roda de Ter continua avançant en les seves accions per abordar solucions per al trànsit rodat que passa per dins el municipi. En aquesta línia, fa uns mesos es va constituir la "Taula del Trànsit", una plataforma de diàleg que busca recollir les preocupacions i propostes de diversos grups municipals i agents interessats.

La taula, presidida per l'alcalde, Toni Mas, té com a objectiu primordial l'aproximació tècnica a la problemàtica del trànsit a Roda de Ter, així com l'assoliment d'un consens en la definició de propostes viables i objectives per millorar la situació. Es destaca la participació activa dels grups municipals com ERC, IPR, Sumem, i Junts, a més de la recent incorporació de Marta Pascuet com a regidora no adscrita.

Aquest dilluns, 15 d'abril, va tenir lloc una nova reunió en la qual es va comptar amb les explicacions d'Anna Altemir, com a arquitecta i cap d'àrea dels serveis tècnics de l'Ajuntament de Roda de Ter. Durant la seva exposició, que va tenir lloc a la sala de plens, Altemir va fer una anàlisi de la mobilitat de Roda de Ter i va exposar reptes i línies de treball. Des de l'àrea tècnica de l’Ajuntament  s'estan estudiant propostes de millora com la sincronització semafòrica; replantejar la mobilitat per evitar un excés de desplaçaments interns; seguir avançant en la normativa per a l'adaptabilitat dels carrers i voreres; protegir certs espais de l'ús del cotxe; radars pedagògics i punitius, entre d’altres.

Per ampliar la informació, cliqueu aquí.

Reunió de la Taula del trànsit, del 15 d'abril de 2024

Documents adjunts