Tota la informació sobre la recollida porta a porta i els residus especial. Calendari 2023

Última revisió 12-01-2023 14:12
11/01/2023

Us adjuntem el calendari de la recollida porta a porta i dels dies i horaris de la deixalleria mòbil a Roda de Ter per als residus especials.

En el calendari de la recollida porta a porta a Roda de Ter podeu consultar quin tipus de residus cal treure cada dia de la setmana, ja sigui rebuig, multiproducte o fracció orgànica. Recordeu que les bosses s'han de deixar a la porta de casa de les 20 a les 22h, en excepció els dies que el servei queda alterat. En el 2023, passa en dues ocasions: Es tracta del 23 de juny (revetlla de Sant Joan) i es recollirà a partir de les 14h; i el 24 de desembre (Nit de Nadal) i es recollidrà a partir de les 14h.

El calendari també hi ha marcats els dies en què hi haurà deixalleria mòbil, per als residus especials, la qual estarà situada a l'aparcament de darrera l'Ajuntament de Roda de Ter: 17 de gener, 18 d'abril, 18 de juliol i 17 d'octubre, en horari de 9h a 15h.

El calendari també especifica els dies que no hi ha recollida d'andròmines perquè cauen en dies festius. Es tracta del 15 d'agost. Com sabeu, la recollida d'andròmines és cada dimarts, excepte festius.

Si necessites desprendre't de residus especials, consulta les opcions:

1. Porta'ls a la deixalleria mòbil.

A l'aparcament de darrere de l'Ajuntament, de les 9 a les 15 h.

• 17 de gener
  • 18 d'abril
  • 18 de juliol
  • 17 d'octubre

Per limitació d'espai, a la deixalleria mòbil no s'hi pot portar runa, poda ni residus de gran volum.

2. Demana la recollida de voluminosos (mobles i electrodomèstics pesants).

Apunta't trucant al telèfon 93 850 00 75.

Deixa'ls a la porta de casa. Horari de recollida: dimarts de 7 a 14h.

3. Porta'ls als contenidors habituals (oli vegetal, piles, roba i calçat, medicaments)

La roba i l'oli cal portar-los als contenidors que trobareu al carrer. Les piles i medicaments cal portar-los als contenidors que trobareu a comerços i farmàcies.

Demana a l'Ajuntament la llista de comerços i l'embut per l'oli.

4. Porta'ls a la deixalleria de Manlleu.

Adreça: C. Eduard Rifà, 74-76. Polígon el Verdaguer (Manlleu). Telèfon: 93 850 75 23

Horari: dimarts, dijous i divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h, i dissabtes de 9 a 14h.

Informa't trucant al: 93 850 75 23

Calendari 2022 de la recollida porta a porta i dels residus especials