Roda de Ter inicia la campanya "Vine, compra i emporta't una bossa de roba"

Última revisió 25-11-2022 18:22
28/11/2022

L'Ajuntament de Roda de Ter, en col.laboració amb l'ARC (Associació Roda de Comerciants), iniciarà properament un campanya per fomentar hàbits sostenibles entre la ciutadania i continuar donant un impuls al comerç local.

Aquesta acció contempla el repartiment de 60 unitats de bosses de compra de cotó, a cada comerç que està associat a ARC, per tal que es distribueixin entre els clients i clientes.

El disseny de la bossa és una proposta realitzada pels i les joves que van participar al projecte “Matins a la fresca”, una iniciativa que es va portar a terme a través de l'Espai durant l'estiu 2022. La imatge que s'ha escollit per imprimir a la bossa representa el món i la importància de reciclar. Si no reciclem destruïrem el planeta i el contaminarem, però si ho fem, tindrem un món més sa i contribuirem a cuidar el medi ambient. Unes mans envolten aquest món perquè la humanitat som responsables de cuidar-lo.

Juntament amb les bosses, des de l'Ajuntament s'han editat uns cartells per difondre la campanya a la població i que es penjaran als comerços adherits a la campanya.

Gràcies a la col·laboració de l’Associació Roda de Comerciants farem possible aquesta campanya al mateix temps que treballem per la sostenibilitat ambiental.

Campanya
Campanya "Vine, compra i emporta't una bossa de roba"